Ser més persuasiu.
Ser més conscient de les nostres emocions i del seu l’impacte en la comunicació.
Practicar, practicar, practicar.
Plantejar-se dos objectius de millora.
Contingut:
El paper fonamental de les emocions en la comunicació.
Les 4 R de la comunicació.
Consciència i regulació de les nostres emocions.
Comunicació efectiva: entendre’ns, fer-nos entendre i entendre a l’altre.
Metodologia: Pràctica i participativa.
Sra. Eva Juncosa coach i formadora experta en el desenvolupament de persones i equips mitjançant l’enfocament de la psicologia empresarial. Amb més de 30 anys d’experiència, ha col·laborat amb empreses com Roche, Grifols, Pfizer, CaixaBank, Banc Sabadell, Roca Sanitaris i Jubany. Des de fa més de 20 anys, és col·laboradora acadèmica en el departament de Direcció de Recursos Humans a ESADE i EAE.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a finalitats analítiques i tècniques, tractant dades necessàries per a l'elaboració de perfils basats en els teus hàbits de navegació. Pots obtenir més informació i configurar les teves preferències des de 'Configuració de cookies'.